Všeobecné obchodné podmienky

Prevádzkovateľ internetového obchodu

Názov spoločnosti : Balloon World Hungary Kft.
Ulica a číslo :  Bécsi út 267.
PSČ a mesto :  1037 Budapešť
Štát : Maďarsko 
IČO : 11965336-2-41
IČ DPH : HU11965336  

Zodpovedná osoba a kontakt : Ágnes Jávorszky +36204288306 – na uvedenom tel. čísle môžete s nami komunikovať v maďarskom a anglickom jazyku, pre komunikáciu v slovenskom jazyku prosím kontaktujte našu Bratislavskú pobočku na tel. čísle 0905/667225.

Pracovná doba:

  • Pondelok: 12:00 - 16:30
  • Utorok - Piatok: 8:00 - 16:30

 

1) O registrácii

Pred nákupom sa musíte zaregistrovať. Po registrácií Vám bude automaticky na Vašu e-mailovú adresu zaslaný aktivačný e-mail. Proces trvá len 2-3 minúty. Aktivačný e-mail obsahuje odkaz na ktorý musíte kliknúť. Potom zadáte Vaše prihlasovacie meno a heslo, a môže začať nakupovať. Vyhlasujeme, že dáta ktoré sú zadávané pri registrácií slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme Balloon World Hungary Kft. a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité.

Potvrdením registrácie súhlasíte so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu firmy Balloon World Hungary Kft. Ponukové e-maily budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých e-mailových správ neprekročí 50kB. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: "info@partywebshop.sk".

2) Nákupný proces - prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Ako nakupovať: vybraný produkt si objednáte tlačidlom „Košík”. Ak máte záujem o viac ako 1 ks ako je minimálny odber zadajte požadovaný počet do kolónky miesto čísla 1 a potom stlačte „Košík“. Počas nákupu ako aj po jeho skončení si môžete prezrieť obsah svojho košíka, ak kliknete na tlačidlo „Obsah košíka”, ktoré je vpravo hore v menu. Tu máte k dispozícií funkcie ako odstrániť vybraný tovar, alebo zmeniť množstvo. Ak nemáte čas na dokončenie nákupu, môžete sa vrátiť do obchodu neskôr. Vybrané produkty budú v nákupnom košíku po dobu jedného týždňa. Po 7 dňoch bude obsah košíka odstránený.

Objednávka: po odoslaní objednávky Vám zašle náš systém automatické potvrdenie objednávky, preto je nutné aby ste správne zadal Vašu e-mailovú adresu ako aj všetky ostatné údaje. Toto potvrdenie je iba informatívne, že objednávka prebehla. Nejde o záväzné potvrdenie, že všetky produkty máme na sklade.

Zrušenie objednávky zo strany predávajúceho: objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia e-mailu o expedícii objednaného tovaru kupujúcemu. Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Nedostupnosť tovaru: o prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou e-mailom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie /v ojedinelých prípadoch nemusí tento stav zodpovedať skutočnosti nakoľko je náš internetový obchod aktualizovaný iba 1 x za deň môže sa stať, že tovar, ktorý ste si objednali je už vypredaný nakoľko si ho objednal zákazník pred vami a ešte nedošlo k jeho stiahnutiu z ponuky. O tejto skutočnosti Vás budeme informovať telefonicky, alebo mailom a dohodneme sa o ďalšom postupe. Opätovné naskladnenie tovaru môže trvať 1-4 týždne..

Storno objednávky: storno môžeme akceptovať ak nebola Vaša objednávka ešte vyexpedovaná. Môžete ho poslať e-mailom na info@partywebshop.sk, alebo telefonicky na tel. č. 0905 667 225 Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

Zmena profilu: pokiaľ ste registrovaný zákazník, a chcete si zmeniť Vaše údaje ako kontakt, doručovaciu adresu, atď. môžete tak urobiť po prihlásení kliknutím na tlačidlo „Zmena údajov” a podľa potreby si môžete zmeniť svoje údaje.

Zabudnuté heslo: ak ste zabudli heslo kliknite na tlačidlo „Zabudli ste heslo?” a náš systém Vám zašle nové heslo na Vašu e-mailovú adresu.

3) Platba a doručenie

Spôsob platby a doručenie: ak ste nákup dokončili a chceli by ste si objednať produkt(y), máte možnosť vybrať si spôsob platby a spôsob dodávky tovaru. Čím vyššia bude Vaša objednávka tým nižšie bude poštovné. Ceny poštovného si môžete pozrieť v dodacích podmienkach.

Kuriér: tovar zasielame výhradne kuriérskou službou GLS nakoľko ide o medzinárodnú dopravu do 24-72 hod. /víkend a sviatky sa nepočítajú/. Vždy sa snažíme vybaviť vašu objednávku čo najskôr. POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za nenahlásené škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť. Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom. Naše kuriérske poplatky sú platné iba pre Slovensko.

Spôsob platby: platba je možná na dobierku /t.j. za tovar zaplatíte kuriérovi, ktorý vám doručí objednaný tovar/, platbou kartou, alebo bankovým prevodom. Pokiaľ si zvolíte bankový prevod tovar Vám bude zaslaný po tom ako nám nabehne platba na účet. V prípade, že chcete mať tovar čo najskôr zvoľte si pri objednávke platbu na dobierku, alebo platbu kartou. Tovar Vám bude doručený v pracovných dňoch od pondelka do piatku na adresu, ktorú zadáte.

Pri objednávke nad 125,- EUR poštovné neúčtujeme.

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Napríklad ak ide o objednávku balónov plnených héliom, ktoré nemôžu byť zaslané s iným tovarom, aby neprišlo k ich poškodeniu. Poštovné je v takomto prípade navýšené.

Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

 

Ceny: všetky ceny v našom internetovom obchode sú udávané s DPH pokiaľ ste sa zaregistrovali ako fyzická osoba. Pokiaľ ste sa zaregistrovali ako právnická osoba a ste platcom DPH, máte platné IČ DPH, ktoré pri každom zákazníkovi overujeme zobrazujú sa Vám ceny bez DPH. Pokiaľ ste platca DPH a zvolili ste dodanie kuriérom na dobierku alebo bankovým prevodom bude Vám vystavená faktúra za tovar bez DPH. POZOR! Pokiaľ ste platca DPH a zadáte osobný odber v Bratislave bude Vám vystavený pokladničný doklad navýšený o 20% DPH.

4) Záruka

Záruka: na každý tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov odo dňa predaja. V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol mechanický poškodený, alebo bol zničený neodbornou manipuláciu.

5) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy – vrátenie tovaru

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy – vrátenie tovaru musí byť urobené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal, nepoškodené v pôvodnom obale t.j.  zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 7 pracovných dní od obdržania zásielky v našej centrále.

6) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii do 30 dní od jej písomného doručenia.

7) Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

Ako postupovať: v prípade reklamácie zašlite výrobok na adresu - "Elian Creative, s.r.o., Černyševského 26, 851 01 Bratislava". Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena aj s nákladmi na zaslanie tovaru. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Váš Partywebshop

Obchodné podmienky sú platné od 01.01.2015 do odvolania. V prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

Vyhlásenie o odovzdaní údajov

Súhlasím s tým, aby moje osobné údaje, ktoré vystupujú v databáze Party Webshop, prostredníctvom Balloon World Hungary Kft. (1037 Budapešť, Bécsi út 267.), boli odovzdané pre OTP Mobil Kft. (1093 Budapešť, Közraktár u. 30-32.). Kruh odovzdaných údajov: priezvisko, krstné meno, štát, telefónne číslo, emailová adresa.

Cieľ odovzdania údajov: zákaznícka podpora pre užívateľov, potvrdenie transakcií a fraud-monitoring  vykonaný v záujme ochrany užívateľov.

Súbory cookie

Čo sú súbory cookie?

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná prax väčšiny veľkých webových lokalít.
Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Ako používame súbory cookie?

Na stránkach webovej lokality Spravodlivosť na portáli Európa (ec.europa.eu/justice/) sa používa niekoľko súborov cookie.

Aktivovanie týchto súborov cookie nie je nevyhnutné na fungovanie webovej lokality, zabezpečia vám však lepšiu používateľskú skúsenosť pri prehliadaní. Tieto súbory cookie môžete vymazať alebo zablokovať, ak to však spravíte, niektoré funkcie tejto lokality nemusia fungovať podľa plánu.

Informácie súvisiace so súborom cookie sa nepoužívajú na vašu osobnú identifikáciu. Tieto súbory cookie sa nepoužívajú na žiadny iný cieľ okrem cieľov uvedených v tomto texte.

Ako kontrolovať súbory cookie

Súbory cookie môžete kontrolovať a/alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si pozrite na stránke AllAboutCookies.org. Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Riešenie sporov online tu!